Często Zadawane Pytania
Staramy się, aby czas dostawy był jak najkrótszy. Z uwagi na przechowywanie towarów w różnych miejscach oraz produkcję niektórych towarów pod konkretne zamówienie klienta, czasy dostaw mogą się różnić. Na podstronie każdego produktu znajdą Państwo prognozowany czas jego dostawy. Jeśli wystąpią opóźnienia w dostawie, nasi przedstawiciele działu obsługi klienta skontaktują się z Państwem telefonicznie lub mailowo, aby poinformować o zmianach w harmonogramie.
Podany na stronie termin dostarczenia jest szacowany i może wystąpić pewne odchylenia, jednak zazwyczaj nie mamy na to dużego wpływu. Jeżeli chcą Państwo otrzymać zamówienie ekspresowo, zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią. Nasi doświadczeni handlowcy z chęcią pomogą znaleźć podobny produkt, dostępny w ciągu 24 godzin.
Jeżeli chcą Państwo opóźnić dostarczenie lub ustawić dostawę na określony dzień, prosimy o dodanie tej informacji w uwagach do zamówienia.
Korzystamy z usług różnych firm kurierskich oraz własnego transportu, w zależności od wagi i gabarytu przesyłki. W przypadku paczek o wadze do 31 kg są to najczęściej DPD. W przypadku przesyłek paletowych najczęściej korzystamy z usług firmy Raben. Oczywiście w mailu z numerem listu przewozowego zawsze otrzymują Państwo informację jakiej firmie zostało powierzone Państwa zamówienie.
Zapraszamy na Nową Krępę 51, 63-400 Ostrów Wielkopolski. Oprócz odbioru zamówionego towaru, można napić się pysznej kawy i porozmawiać z nami osobiście. Przypominamy tylko, że, nie wszystkie sprzęty posiadamy fizycznie w naszym magazynie. Większość towarów musimy przywieźć i dla Państwa przygotować. Po złożeniu zamówienia z odbiorem osobistym zostaną Państwo poinformowani telefonicznie kiedy wszystko będzie gotowe.
Dostawa jest realizowana do pierwszej bramy / drzwi, nie wnosimy towaru do środka.
Cena transportu jest ustalana indywidualnie.
Faktury otrzymują Państwo jako załącznik PDF, na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia. Są one automatycznie tworzone i wysyłane przez system. Dane, które się na nich znajdują, są dokładnie tymi samymi danymi, które wprowadzili Państwo w formularzu zamówienia. Oczywiście mamy możliwość modyfikacji danych, ale możemy to robić najpóźniej do 5 dnia kolejnego miesiąca.
+48 535 224 224
Gastro Partner © 2023. Wszystkie prawa zastrzeżone
gastropartnerbiuro@gmail.com
+48 535 224 224
Gastro Partner © 2023. Wszystkie prawa zastrzeżone